merii10 Merhaba canım ben de 25 ocakta tüp bebek tedavisine başladım yani bu süreçte hsg, histeroskopi falan derken 2 ay geçti zaten doktorumuz dondurulmuş embriyo transferi uygulayacaktı geçen hafta çarşamba günü transferim gerçekleşti hayırlısıyla c.tesi günü kanda belli olacak bende beklemedeyim. Henüz yolun başındasın canım çok stresli bir süreç bunu biliyorum aynı zamanda benim için oldukça da uzun bir yoldu umarım hepimiz kucağımıza sağ salım bebislerimizi alırız 💗