Zeynep1993 bana koldan verdiler, boğazında hafif bi yanma olabilir, korkma dediler ki tık 😂 gerisi yok, her şey olmuş, bitmiş. Beni sedyeye yatırmışlar. Asansörle aşağı kata almışlar. Gözümü açtığımda odamdaydım ama hiçbirini hatırlamıyorum. Bunları da transfer sonrası anladım 😂 transferde uyanıktım, sedyeye geçin dediler, asansörle aşağı odaya indik falan. Dedim vay be, bunların hiçbirini hissetmemişim 😱😂😂