Ladybird25 teachervera daha sıcak zamanlar rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşaallah benimki de 12 Temmuz ama belki 20 ye doğru da giderim
Canlarimbenimm teachervera ben nohut battaniyelerin en incesinden koydum bi tık penyelere göre kalın ne olur ne olmaz üşür diye 🥰
Canlarimbenimm Armindia ben 25te yıkadım hazırladım ne olur ne olmaz korona var yasaklar çıkar eksiklerim kalır diye 30 haftalıgım suan
Armindia Beyzan Doğru diyorsunuz bende dolaba askılıycam, organizerlere koyucam ama komik komik her gün gidip dolap çekmece açıp kıyafet eşya seviyorum tozlanırsa benim yüzümden yani 😂
Yagmur515253 [url=https://hizliresim.com/lymcs1][img]https://i.hizliresim.com/lymcs1.jpg[/img][/url] İki takım koydum fazladan bir takım daha koyabilirim
Canlarimbenimm Yagmur515253 tavşanlı takımımız aynı cnm civilden aldın dimi 🥰 poşetlerin içine bir adet bezde koy cnm
23101991 Yagmur515253 mavili takımdan bende de var çantamda, bimden almıştim😍 posetin içinde yanına ne koydunuz?
Portakalgeliyor teachervera allahın izniyle ağustos başı bizimde ama ben penye hastane cıkısı hariç nolur nolmaz Nohut battaniye götüreceğim zaten hemşirelerde kalın battanıye istiyor
Besa teachervera soruya soruyla cevap vericem ama kendiniz için ne alıyorsunuz benimde temmuz başı son ay karar veririm dedim ama yaklaşıyor ben hala kendime bişey almadım eşofman altı ve atlet kol kısa kolla hastane odasında olmayı düşünüyorum
Yagmur515253 Canlarimbenimmevet civilden aldık çantamızı daha tamamlamadik bezin hangisini alacağımıza karar veremedik daha onları alınca koycam😊
gulin-35 teachervera penyeler genelede tek katlı oluyor cıft olanlarda olur ne kadar sıcak olsada bebekler usuyor polar tarzı kadıfe tarzı olmasın yeterlı