Ceylan08 Günaydın güzel anneler☺️ Bana önerebileceğiniz, daha önce alışveriş yaptığınız, lohusa takımı alabileceğim güvenilir bi site var mı ?
Bilincliebeveyn Ceylan08 ben Pierre Cardin den aldım, kumaşı yumuşacık. Zaten çok dantelli pembeli mavili sevmiyorum kullanışlı olmuyor diye tercih etmiştim henüz giymedim ama tavsiye edebilirim
Soe Ceylan08 alt üst pijama takımı aldım ben 2 tane trendyolmiladan. Bi tane de sade sabahlıklı gecelik alcam yeter bence. https://ty.gl/bed6xo9du https://ty.gl/bvuetx7
bambam_betty Ceylan08 lohusa takımı almadım. Kullanissiz olacağını düşünüyorum. Önü düğmeli pijama takımı ve yine Önü düğmeli gecelik aldım.
Ceylan08 Bilincliebeveyn teşekkür ederim canım. Ben önden düğmeli istiyorum. Dantel bende sevmem😀 bi bakayım siteye
Ceylan08 Derinin-annesi teşekkür ederim güle güle kullan canım ama ben önden düğmeli alt üst takım istiyorum gecelik gibi olanından
Ays0 Tercih senin elbette ama ben lohusa seti almadım. Penti ve lcwde harika pijama, gecelikler vardı onlardan aldım emzirme detaylı ve %100 pamuk olmasını tercih ettim. İstersen bir göz at
Ceylan08 Ays0 internet sitesinden baktım da pazartesi lcw gidicem ordan tekrar bakıcam hoşuma gideni bulurum ins
asyahumam Ya kizlsr ben de tesettürlü uygun fiyatlı bulamıyorum hep önü falan çok açık ya da çok kısa gecelikler. Bana da tavsiye verin lütfen uygun fiyatlı arıyorum 200-300 veremem 🙄
Betll_72 asyahumam ben 70 tlye aldm sana resim atayim uzun kollu kokoş biraz normalde asla sevmem öyle bu cok.hoşuma gitti ben burda bi magazadan aldm ama markasini nettem.bulabilrsn belki kumaşı dokusu harika
Betll_72 https://resimyukle.io/r/GRLabBrrxy asyahumam canm şuan gözüküyor mu bilemiyorm ama ben de kapalıyım foto falan çekinirim diye böyle tercih ettim ve çok severek aldm minenaz.com yazıyor ben 75 tlye almisim
Derinin-annesi Ceylan08 anladım bu gecelik siz alt üst pijama takımı istiyorsunuz sanırım.İnsallah gönlünüze göre bulursunuz.
Kestanesekeri Ceylan08 lohusa deyince fiyatlar uçuyor.Ben de geçen pentiden aldım hamile pijama takımı 60 liraya link eklemeyi bilmiyorum ama iş görür bi de gecelik almayı düşünüyorum kapanışı yaparım