Bir Kere karı degıl kadın denir ona. Kadının görevi erkegının cükünü memnun etmek degıldır,evlılık bundan ibaret de degıldır. Bunu kadının asli görevi olarak göstermek tamamen kör zihniyettendir ,cahillikdendir.cinsellık karşılıklı istekle şevkle olur asla eşim memnun olsun diye o hoşnut olsun dışarı bakmasın dıye ilişki yaşamadım yaşamam. Ha bazı sebeplerden ötürü cinsel ilişki yasayamadım diye verdiğim tüm emeklerimi hiçe sayıp gözü dışarı bakacaksa canı cehenneme derim.allah a şükür ki maneviyatı güçlü bir adamla evliyim.öncelikleri farklı .yoksa asla gelemem boyle cağdışı hareketlere. Hayat bundan ibaret degıl . Allah yardımcın olsun .