HanımLar tamam adamı kötüLüyosunuz da farkındaysanız kız daha çok üzüLüyo o yüzden eLinizden bişi geLmesede moraL werin bence dua etsin üstüne sürekLi duanın etkisini zamanLa görsün eminim kimse böyle şeyler yaşayacağını bilerek ewlenmiyo o yüzden postu açanda böyle şeyler yaşayanda Rabbinden başka bişiye yöneLmesin...
bide ben anLamıyorum karıLık değiLki bu biraz akıLLı oLun ya kocaLardan tiksinseniz biLe bunu anLamaması için uğraşmak yerine pat diye ortaya atıyosunuz adamLarda o sinirLe erkekLik gururu ağır bişi ağzından herşeyi atıyoLar akıLLı bayan kocasını köLe de etmez padişahda etmez akıLLı bayan kocasını kendine EŞ eder ewliliğe alışana kadar çekiLen sıkıntıLardan yıpranmamak için çok emek gerekiyo sanrm