[silindi]
Eloli
Mmerrvee
kızlar konuştum veterinerimle telefonda sıkıntı olmaz dedi, kuduz vakası yok denecek kadar az dedi. Zaten bişey olsaydı belli ederdi kendini dedi, iştahı kesilirdi dedi. Veterinerim yoktu ama yine de veterinere gittim, çalışanına yaptırdım aşıyı. Tedbir amaçlı yapalım dedi veteriner.