Kızlar merhaba 1.5 yaşında bir kedim var, kuduz alışını yaptırmıştım fakat 3 ay oldu yenisini yaptıramadım. Senelik olan aşısı. Dünde gözümden kaçmış, arka bahçeye çıkmış, kedinin tekiyle dalaştırınız düşünüyorum, sesler gelince arka balkona koştum. Bizimki kuyruğunu kabartmış. Eve aldım baktım yarası falan yoktu. Öteki kedide yaklaşık 1 senedir falan dışarda gördüğüm bildiğim bir kedi. Acaba bir sıkıntı olur mu ? Pimpiriklendim birden 🤦♀️