Gizem957 orası öyle rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasıp etsin inşallah gerçekten öyle bak hiç korkma hep dua et ben normal doğumdan deli gibi korkan biriyim ama normal istedim dayananam diye ameliyat istedim kafam çok karışıktı ameliyat ve normal arasında gidip geldim ama sonra dedim allahım sen hayırlısı neyse onu nasip et dedim sağlıcakla sağ saglim kucağıma alayim yeterki dedim bir ay sonra sancim çıktı 3 gün tedavi gördüm gece gündür nesete bağlandı bana açıklığa bakıldı ama bende sadece şancı vardı açıklık hoc yoktu o yüzden sancıyı kesmeye çalıştılar erken daha diye ama busefer bebeğim sitrese girince acil ameliyat ile apar topar ameliyat hanede buldum kendimi yani demem oki gercekten allaha dua et sağlıcakla kucağına almayı nasip et hayırlı neyse o olsun de kurban olduğum rabbim ol diyor oluyor sadece allaha sığın ve dua et 🥰🤲🤲🤱🤰