Gizem957 hayıt hiç korma ben 3 gün sancim kesilsin diye tedavi gördüm benim.hersey normalken birden sancim çıktı 3 gün tedavi gördüm hergün ağızdan alınan ilaclar serumlar ve ciğer geliştirici iyneler vuruldum ama benim kızım sabırsızdi gelmek için can atıyordu kalp atışı bozuldu çıkamayınca ordan sıkıntı ya girdi ve acil ameliyat ile alındı yani nefes problemi hiç yok denecek kadar az di oda sitrese girdiği için yorulduğu için di önemli bisey degil di yani 35 36 hafta arası yani tam günunu hatırlamıyorum şuan 2 yaşında kızım valla o 8 ay bile nasıl bekledi karnimda şaşırıyorum bazen çok sabırsız bir kızım var istediği şey hemen olsun istiyor ayrica erken doğan bebek anneleri size sesleniyorum hiç üzülmeyin gerçekten erken doğsun önemli değil yeterki sağlıklı olsunlar benim cadı kızım inanın erken doğdu ama sanki daha önce gelmiş dünyaya gibi 2 yaşında olmasına rağmen çok uyanık havada ucan kuş sinek dahi gözünden hiç bisey kaçmaz yanında onla ilgili bisey konuşalım ama belli etmeden konuşalım hemen anlıyor onun hakkında konustugumuzu çok zeki oluyor bu erken doğan bebekler 😂🥰 rabbim herkesin bebegiginu sağlık li bir şekilde kucaklariniza almayı nasip etsin ben şımdı 27 ci haftamdayım ikinci kızım olacak allah nasip ederse🤲🤱