Kızlar merhaba, ben tüp bebekle hamile kaldım 22. Haftamdayım. Sürecin başında tüp bebek doktorum önlem olsun diye coraspin vermişti ve 20. Haftaya gelince bırakırsın demişti. Sonra 13. Haftada tüp bebek doktorumla işim bitti normal opr. Dr. kadın doğum uzmanına gidiyorum. Daha sonra 20+4 de detaylıya gittim prof doktora, bana 22. Haftanda bırakabilirsin dedi. 22 oldum dün ve içmedim mesela bıraktım ama içim hiç rahat değil ya korku sardı benim gibi 22 de bırakıp sıkıntısız doğum yapan var mı? Doktoruma da güveniyorum ama işte ne bileyim çok kuruntulandım