Yslyurtumran İki isimler hoşuma gidiyor herhangi bir sebebi yok Umay derin hoşuma gitti 🙈 eşimi bi kandırabilsem bende çok korkuyorum çocuğuö isimsiz doğacak 😂😂
Yslyurtumran gmzns eşim diyorki nüfus dairesine ben gideceğim ordan takvimde hangi isim varsa onu koyarım diyor 😂😂😂
gmzns Yslyurtumran ahahha evet benimkide öyle diyo ben gidince kendime göre koyarım ne yapabilirsin ki diye dalga geçiyor bende gidersin ama bidaha dönebilir misin bilemem dedim 😂
sinefil Yslyurtumran Umay da Ece de harika isimler bence eşinizden yanayım :) sadece iki isimdense tek ismi tercih ederim
Yslyurtumran Bu Tercih meselesi 😊 ben kendi ismimide öyle isterdim içimde kalmasın bebeğime koyayım☺️☺️
Yslyurtumran gmzns hahahha😂😂 Aynen diyorum seni eve almam çocuğumu sana göstermem , vermem 😊😊 bazende korkmuyor değilim yaparmı yapar hiç belli olmaz 🙈
ege_ayaz_mom Yslyurtumran Lina derin daha güzel canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah hep birlikte💕🙏
Ebrar3435 Didi6 kuzum ben ismin kendisini sevdim anlamı beni pek ilgilendirmiyor:) sonuçta kötü bişeyde degl anlamı
Mmerrvee Beyazmelekkk ben de öyle düşünüyorum. Lina nine ya da Alin teyze pek hoş olmuyor sanki 🤷🏻♀️