annelinko canım ne desem boş gelir biliyorum ama beklemelisin benim 1 yıl olmadı ve o 1 yılda neler yaptım aşılamadan tut tüp bebeğe kadar.kendimi öyle yıprattım ki maddi manevi anlatamam.herkesin olsa benim olmaz diyordum.bende sıkıntı yoktu eşimde hareket sıkıntı vardı sadece o kadar.ben neler yaptım olmadı bak sonra kendiliğinden oldu.ben bi hocaya gittim ve o ay bi jel var onu kullandım adet görmedim.kendini yıpratma ben yaptım sen yapma.şimdi ne kadar salakmışım diyorum kendi kendime