Kesinlikle stres çok etkiliyor. Ben de hemen olacak sanıyodum ama istediğim zamandan dört ay sonra hamile kaldım. Belki kısa bi süre ama o yaşadığım stres çok etkiledi beni. En son bi doktora gittim hiçbir sorun yok en az altı ay zamanı var korunmayı bıraktıktan sonra dedi. İçim rahatladı. Sonra kendm de rahat olunca Rabbim verdi çok şükür. Ama bu süre zarfında hep dua ettim. Ve meryem suresi okudum. Tabi önce Allahın izni ve sonrasında stres,dua etkili. Rabbim isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin