2 günde 1 bardak su içen insandım. Kendimi zorlaya zorlaya önüme sürahiyi doldurup koya koya günde 2,5-3 lt içmeye başladım suyu, başlarda cok hareketliydim sürekli pilates yaptım ama son 1,5 aydır yapamıyorum 34. Haftadayım suan ağrılarım var pek hareket etmeye halim yok açıkçası saldım biraz. Ama yine de ödemim olmadı cünkü su cok iciyorum. Su içimini mutlaka arttırıp ayaklarını hep yukarda tutman lazım. Yatarken otururken falan ayak altına bi yastık koy biraz yüksekte dursun.