Damlladamlla Ozgesapmaz benimde 7. Ayımda başladı 9. Aylık olduk hala var tuzlu şeyler yememeye dikkat et yoksa biraz zor iniyor şiş
Mom5444 Ozgesapmaz benim 32 hafta yani 3 gün oldu ayaklarım şişmeye başladı 😭 ayak bileğimdeki kemik gözükmüyor artık hatta biraz önce ev terliklerim vardı kış çorabınla bile giyiyordum onları artık yalınayak giyemiyorum şiştiler baya 🥺 suda içiyorum tatlıda yemiyorum fazla tuzluda yemiyorum 5 km her gün yürüyorum 😭yani daha napiyim bilemedim 🤷🏻♀️
Cigdemss Benimde henüz şişme yok, beslenmenize dikkat etmeye çalışın, şekerli ürünler, tuz , hazır içecek az su içmek ödemi arttırır
Sevgiinur Ozgesapmaz bol bol su içmek için elma koy içine tarçın koy lezzetlendir belki öyle daha çok içersin canım ☺️
Mom5444 SSeymanr evet bende 32 haftamdayım ve benimde 3 gündür şiş özellikle ayakların ve birazcık ağrıyo 🥺 dikkat ediyorum halbuki
turansmom1 Ozgesapmaz Bol bol salatalık ye. Hamileyken elimden salatalağı hifc eksik etmezdim ve hic ödemim olmadi.
Mom5444 Ozgesapmaz aynen fazla ayakta kalıncada şişlik oluyormus fazla yürüyüş yapıncada haraketsizliktende oluyormuş kaçışı yok heralde 😊
turansmom1 Ozgesapmaz Benim için olsada olur, olmasada olurdu. Ama burun ameliyatı geçirdim çok fazla ödem oluştu burnumda doktorum bol su ve salatalık önerdi ise yaradı. Hamileykende malesef tuzsuz yaşayamadığım için ilk haftalar ellerim ayaklarım şisti hemen salatalik yemeye başladım ve sorunsuz bir hamilelik yaşadım
Mom5444 SSeymanr doğuma kadar bilmemde doğumdan sonra inşallah geçer ya 🥺 ben sanki hep böyle kalacakmışım gibi hissediyorum 😣
Mervuras26 Ozgesapmaz suyu arttır canım mutlaka bir şişe yap yanından ayırma çok içiliyor o zaman . Bende şuan 37. Haftamdayım çok ödemim var ama tuzlu vs yemememe rağmen . Daha erken haftalarda da detaylıya vs gittiğimde doktorum vücüt yapımım obez olduğunu hatta çok kilo alıp verdin mi diye sordu ama. 65 kiloydum aşırı alıp verme durumunda yoktu . Sanırım ödemden dolayı bunularımda bulundu . Tek çare hareket ve bol su🙋♀️
SSeymanr Mom5444 hiç sorma 😂 bende böyle şişko ayaklara hiç alışık değilim bakıp bakıp duruyorum hahahahhsjd
Mom5444 SSeymanr bugün gerçekten hissettim şişliği ayakkabıların zor oldu yürüyüş yaptım eşime gösterdim sana öyle geliyor yok fazla şişlik dedi neyse yatmadan eşimin ayaklarına bakıyorum ayak bileğindeki kemik belli oluyor benim kemik memik belli olmuyor şişmiş bide ağrıyoda biraz 🥺 resmen ağladım yaa kemik gözükmüyor diye bide yanma hisside var terliyo gibide dokununca buz gibi ayaklarım gerçekten anlamıyorum
Ozgesapmaz Sevgiinur Mom5444 ayaklarımdan özel durumum var zaten öyle çok yürüyüş falan yapamıyorum. Ama ayakta kalır kalmaz hemen hissediyorum