Semarasemra https://resmim.net/i/z9qQa https://resmim.net/i/z9sUR Kızlar 13 haftada bir oglum olacağını ogrendim sizce cinsiyeti degişe bilir mi ?
littlefinger Semarasemra bende 13. Haftada öğrendim 16 olduk 2 farklı doktor da erkek dedi. Kız diye tahmin yapıldıktan sonra değişiyor genelde öyle diyorlar ama hiç erkek dedikten sonra değişeni görmedim bakalım değişmez inşallah 😅
MinikMaya Semarasemra Semarasemra bizede ayni hafta da ikili taramada erkek denildi ama sonrasinda kiz oldugunu ogrendik 👐🤗
Nimetmtn Semarasemra benim de o haftada kemik yapısı kıza benziyo dedi şuan 21 haftalığız kızım olucak ❣️
Semarasemra littlefinger inşallah deliler gibi alış veriş yapmak istiyorum , ama ya degişirse diye kendimi zor tutuyorum 😄🤭
Anneyim_ben1 littlefinger nasıl değişiyor peki? Erkek organı sonradan mı oluşuyor ilk hepsininki kız gbi mi?
Remziye_2121 Semarasemra bence kordondan dolayı cinsiyet karışıklığı oluyor benimde 13 haftamda tahmini kız yürütüldü 16+2 oldum doktora gidip net bir şekilde öğrenecem
Gizmolata Semarasemra canım doktorun yanılma olasılığı yanlış tahmin olasılığı tabiki var ama erkekte çok nadir, kız denilip erkek çıkan çok ama erkek denilip kız denmesi daha nadir.
Anneyim_ben1 Gizmolata sizce neye göre bu yanılma oluyor? Doktorlar bu konuda uzman olmasına rağmen ileri haftalarda aslında kız organj görüp kız diyorlar sonradan nasıl erkek oluyor? İlk kız gibi mi olup sonradan erkeğe dönüyıor?
Ebrusugur Semarasemra canım pipi net görünüyor hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşalalh
melisa_ozgur_46 Semarasemra yok canim doktor. Acmiyo dedi 😂bende burda şansımi deniyorum bakalm ne dicek arladaslar diye 😁
MinikMaya Semarasemra evet ikilide denildi. 10 gun sonra tekrar gittik o zamanda erkek denildi. 17. Haftada baska dr kiz dedi