pnr0642 Sevgili anneler 29 haftalık gebeyim bir hafta sonra hediyeliklerini hazırlamayı dusunuyorum siz kac haftalıkken hediyeliklerinizi hazırladınız😍💕 resim paylaşırsanız cok sevınırım bilgi akısı olur🥰
ilkannelikkk pnr0642 Hediyelik hazırlamadım. Hatıra kalsın diye binbir hevesle yaptırılıyo fakat bi müddet sonra çöpe atılıyolar o yüzden hediyeliğe para harcamayacağım. Yakınlarım görmeye gelirse onlara yiyecek bir şeyler ikram edicem.
Lulemom pnr0642 zaten kimse gelip gidemeyecek ama en yakınlarıma kuzenlerime falan anahtarlık yapmayı düşünüyorum. Kendi yapıcam. Gökkuşağı denedim. Ama emin olamadım pek içine sinmedi. Makromeden bişiler yapmayı planlıyorum. Hatta gökkuşağını da paylaşim.
EceEgemen pnr0642 merhaba cnm yakın arkadaşlarım hediye olarak adımıza kaçuv a bağışta bulundu onlarda bana dağıtmam için magnet gönderdiler ben yanına çikolata alıp aynı desende sticker yaptırdım başkada birşey yapmayı düşünmüyorum zaten gelen giden olmayacak ama yakınlarıma gönderirim diye düşündüm 🙂 https://resimyukle.io/r/VA1wctdntf https://resimyukle.io/r/1zRuRavUjQ
pnr0642 Alpaserdu 8 aydır evden cıkmayan bir insan olarak temmuz Ağustos gibi covttim azalaagını hayal ederek içinde kalmasın diye yaptıracam belki doğumdan sorna değil ama 5-6 ay sonra ufak defek gelenlere vermek istiyorum evet☺️
greybrde Lulemom bence çok minnoş mıknatis olsa buz dolabı süsü olarakta tatlı 🥰 insanlarda nasıl güzel yetenekler var ben hiç beceremem maşallah 🧿
suleirez Lulemom merhaba bence harika olmuş ellerinize sağlık, bir noktasına isimde eklerseniz şahane bir hediye olur, çok sevimli gözüküyor. 👏👏
Edadncl55 Bende makrome anahtarlık yapmak istiyorum içimde kalmasın yapılışı kolay gibi geldi karta tutturmayı bile düşünüyorum dene içinde kalmasın yakınlarımıza dağıtırız hatta isimli çikolata vs bile düşünüyorum
Lulemom greybrde örgü olayı biraz yetenek ister ama bunu hayatın boyunca eline ip almamışsan bile yaparsın bence dene 😄 youtubeda bi sürü video var. Videoya bile gerek yok. Kalın ipe ince ip sarıyosun sadece
greybrde pnr0642 ilk çocuğum ama ne kapı süsünde nede hediyelik süste hiç hevesim yok süreç kötü süreç kimseyide kabul etmemeyi düşünüyorum…
Lulemom greybrde evet makrome gökkuşağı olarak arattır youtubeda videolara bak anlarsın ne demek istediğimi 😄
maria12 greybrde bilmem çiçek herkes için kullanılabilir diye düşündüm. Herkesin zevki Farklı tabii ki 💕
Aslanannesiayse pnr0642 bende garip olacak belki ama herkesin buzdolabı için soda açacak magnet düşünüyorum 🙂
suleirez Aslanannesiayse o magnetler cidden kullanışlı, kullanacakları için bi süre sonra kimse çöpe de atamaz. 🙏🏻 Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz.