Sevgikaya1525 Mymiracle1 inşallah cnm ya bende korkuyorum zamanım yaklaşıyor😂hahaha ben de annemlerdeydim aşı günü eşimi arayıp naz yapıyordum ama zavallım izmirde ben diyarbakırda yetişemiyordu😂ben ağladıkça o gülüyordu cnm tek çare yastık bırk altına yüksek bi yastık olmaz ama bi parol hap ya da ağrı kesici şurup içebilirsn
Duygu3437 Mymiracle1 oluyor canım ben yaptığım halde oldu ağrısı 2 güne geçiyor ama biraz sık dişini 🙏
Mymiracle1 Yaprak1 yaa ne güzel bilgilendirmisler bana birsey demediler simdi gec kaldim yine deneyim ama ikincide vurulur vurulmaz yapayim barii teşekkür ederimm
Mymiracle1 Hilalmira ikincide bu önerilern hepsini yapacağım valla 😄 allahtan sol kolumdan yaptılar sağ olsaydı sanırım hicbirsey yapamazdım inşallah ikinci dozu dediğiniz gibi bende hisstetmem
Oznur_08 Mymiracle1 maalesef çok acıyo düşman başına valla😂 olur olmaz buzda koydum bi halta yaramadı
Nelmali Mymiracle1 çok fena agridi geçen hafta oldum ben de geceleri uykudan uyandırdı tam geçer gibi oldu hafifledi 3.gün duşa girip çıkınca başa sardı 5 gün uykusuz ve acı dolu geçti saçımı bile toplayamadım eziyet gibiydi halsizlik iştahsızlık da yaptı ikinci dozu bekliyorum ınsallah o da bu kadar perişan etmez
Mervebozkurt35 Çok şükür benimde anlatılan gibi bir ağrım olmadı aşımı olup pazar alışverişine gittim eve geldim temizlik yaptım 😀 sadece 1 hafta sonra hafiften sızlar gibi oldu şimdi Pazartesi 2. Dozu olacağım bakalım ❣️🦋