Mymiracle1 bende dün vuruldum, gece çok ağrı oldu uyutmadı yarım saatte bir buz koyduk o iyi geldi, bugun de kolum aşağıdaysa sorun yok ama kaldırdığımda yada arkaya uzattığımda çok ağrıyor birde üstüne yatamıyorum soğuk kolonya sürün demişti hemşire bu gecede onu yapıcam