21.haftayi dolduruyoruz doktor onayıyla oruç tutuyorum. Şöyle ki iftar sahur arası beslenmene dikkat et, su içmeyi ihmal etme buna göre iyi hissediyorsan tutabilirsin dedi. Kötü hissettiğin an zorlamaya gerek yok ama iyi olduğun sürece kendini deneyebilirsin dedi. Siz bakmayın tutmayın etmeyin bebeği aç bıraktın diyenlere herkes doktor herkes alim maşallah. Eğer doktorunuz izin verdiyse ve gücünüz yetiyorsa tutun. Veya dinimizin verdiği izni kullanın her iki durum da serbest :)