Aysobaciniz Seda-1 yani tercih duruma göre tabi ki sizin ama pandemi döneminde devlet ne kadar steril olur bilemiyorum açıkcası.
Seda-1 Aysobaciniz benim gittiğim oda tek kişilik tanıdığımız doktor ayarladı refekatçı kalıcak zaten yanımda
Sudeekalay Hamisse kesinlikle katılıyorum ben Sivas’ta ikamet ediyorum sırf yoğunluk sebebiyle doktorumun çok iyi olmasına rağmen üniversite hastanesini tercih etmeye karar verdim hem yoğunluk yok hemde hasta mahremiyeti gereği odada yalnizca bir kişi oluyor
Seda-1 Sudeekalay evet zaten sezaryen öngörülüyor planlı Doğum olucak hastanede herşeyi ayarlan var özelde kovid yok mu herkes negatif mi artık millet özele daha çok gitmeye başladı özeller daha kalabalık aksine
Sudeekalay Seda-1 nedense özel hastaneleri hep güvensiz bulmuşumdur bana samimi gelmiyor oradakiler .. hatta doktorun bizlere para gözüyle baktığı ihtimalini düşününce 🙄