Cidemkisa doktorum yatış önerdi bende yatmak istemedim, bana “o zaman bebeğininde kendininde ölümünü kabul eder imza atar gidersin” dedi aynen bu şekilde. Bende korkup kabul ettim çıkarsın istediğin anda dediler tamam dedim ama doktorun onayı olmadan çıkamazsın ancak ölümü kabul edip imza atar çıkarsın dediler yine. Bende son ana kadar dayandım ama baktım olmuyor ölümü de dahil kabul edip imza verip çıktım. Açıklık olmamasına rağmen de evet defalarca muayene ettiler hastane dosyamda bile yazıyor şuan.