Hilal1907 Arkadaslar sabah kan verdim 480 cikti bana biraz yuksek gibi geldi. 3+4 gunluk daha. Sizlerin degerleri kacti hatirliyorsaniz yazabilir misiniz.
Booncukk Hilal1907 vallah ya bi gariplik var ya da sen tarihlerini yanlış biliyorsun dünden hatırlıyorum seni testlerin de gayet kızarık çıkmıştı
Hilal1907 Booncukk yok yanlis tarih imkansiz cok duzenlidir adetlerim 28-29. Gun olurum kesin. 29 martta adet oldum en son. Tarihlerde yanlislik yok 26-27 nisan bat.
Hilal1907 hamileana olma. İhtimali var bundan onceki gebeligim ikizdi. Adeti 4 gun gecince 3940 cikmisti onda erken farketmemistim
Minnosunannesiii Hilal1907 erken tutmuştur sorun etme yüksek olması problem değil artışa bakmak lazım 2 gün sonra tekrar kan ver bakiyim % kaç artıyor
150_gelartik Hilal1907 adetin 31. Günü 149 du canım. Senin erken yumurtlama olmuştur benim 15 ve 16. Günler yumurtlama olmuştu
GulcanDongel Benim 4 gün geçti 1333 çıkmıştı meğersem ikizlerim olacakmış 😊 (ama bi bebeğim düştü kanama sonucu)
1yildirim-bebek GulcanDongel kacincı haftada ögrendiniz ikiz oldugunu ve artık nasildi ben adete iki gun kala bakildi 376 di lekem vardi bir sonraki gun bakildi 800lerdeydi bi sonraki gun lekeden dolyi yine bakildi 1500lerdeydi ama kese tek gozukuyo 7haftaligım
Hilal1907 GulcanDongel rabbim korusun bende agustosda ikiz gebeydim ikisinin de kalbi durdu 12 haftalikken