Çatlayıp çatlamadığınıZı nasıl anlıyorsunuz. Ben ayırt edemiyorum. Bazen kızarıklık oluyor. Biooilkullandım, lierac kullanıyorum ayrıca h. Cevizi yağı ve bebe yağı da kullanıyorum. Bitince vazelinde alacağım. Günde 3-5 kez yağ sürüyorum. 32. Haftadayım. Çatlağım yok gibi. Ama olup olmayacağını bilmiyorum.karnım2 haftadır büyüdü .ondan önce yoktu pek.