Biresinti ben daha yeni başladım lierac 12+3 teyim. Ama iki ablam ve çoğu arkadaşım bu ürünü kullanarak hiç çatlamadan doğum yaptı aşırı tavsiyeyle aldım deneyin isterseniz biraz maliyetli ama çatlamaktansan gözünüze bile gelmez verdiğiniz para. Hatta birkaç takip ettiğim fenomen anne var onlarda çatlak İçin hep bu ürünü tavsiye ediyorlar