18+3 teyim bir sıkıntım yok çok şükür ama hala bebeği hissedemedim ona canım çok sıkılıyor..Bir de sürekli iyi mi nasıl diye sürekli doktora gitmek istiyorum:( rüyalarımda ultrasonla kendi baktığımı falan görüyorum🤣 kontrolüm 5 mayısta ,bazen bir bahane bulup acile falan gitmek istemiyorum değil🙈iyidir inşallah :()