Songultugraaa Bizde oğluma kayınpederimin ismini vericez. Kızımda ise kayınvalidem bir öneride bulunmuştu. Açıkçası çok sevdiğim için de kırmak istememiştim onu biz Zümra ismini seçmiştik kayınvalidem de Hayal ismini çok beğendiğini söylemişti. Sürpriz yaptık kimlikte Zümra Hayal yazdırdık ama sadece Zümra diyoruz Hayal isminide bilerek arkasına eklettik yarın öbür gün okulda bir sıkıntı olmasın diye. Sende başına sesleneceğin ismi arkasına da babanın ismini ekletebilirsin hem babanın gönlü olur hem senin istediğin olur 😊