Ben özellikle erkeklerin anne baba ismi koyma isteklerini algilayamiyorum bana göre saygısızlık gibi onların yanında onların adlarıyla çocuğuna seslenilecek kızınca o isim ile seslenilecek kızılacak bana cok mantıksız geliyor… senin durumun şuan farkli tabi ilk çocuğa kaynatanin ismini koyduysan ikinci çocuğa babanın ismini koyman en doğrusu olacaktır mevlut aras isminin daha çok yakıştığını düşünüyorum