Fulyay45 hayır canım ben henüz hastaneye randevü almadım. Sağlık ocağında salı günü kan verdim 350 çıktı betam pazartesi tekrar gel yükselmeye bakalım dedi pazartesi tekrar gidicem ondan sonra 2 3 hafta sonra falan hastaneye gidicem. Keseyi bebeği kalp atışını hepsini duymak için . Çünkü stres oluyorum mesela salı günü kan verdim yükselme olcak mı diye tekrar çağırdı aklım hep onda . Allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin.