Fulyay45 ya o son adet tarihini hesaplamalarını anlam veremedim ben zten mesela şuanda ben uygulamaya göre 4+6 yım ama hcg betam 350 çıkmıştı salı günü yani şuan en fazla ben 3+3 falanım. Bence tam olarak döllenme falan onları bilemicekleri için onlar adet başlangıcından sayıyor o da yanltıyor hepimizi😒