Gull_94 Ozie1993 saatlerce tutmaları sıze bısey olmasından ıyıdır bende avusturyadaym hastaneyı telefonka arayın anlatın onlar yonlendırır zaten acıl olarakta gırıs yapablrsnz
Yaya Ozie1993 doktor daha iyisini bilirde.ama bence akinti ola bilir.cunki 9 haftalikken dol suyu 1 yemek kawigi kadar bile diyil.nasil ewofmani islata bilir
Nilasyamom Yaya nasıl böyle tıbbi bilgileri kesin bir şekilde konulup vebal alıyorsunuz. Nerden biliyorsunuz amniyon sıvısı olup olmadığını yani inanamıyorum gerçekten
Nilasyamom Yaya bu insanlar medet umuyor ama sizin söylediklerinizle. O an belki boşverip hastaneye gitmekten vazgeçebilir. Bu insanlarda yaşamış bişey olmamış diyebilir. Büyük vebal bunu unutmayın can söz konusu