Ozie1993 canım benim de 8-9 gibi su gibi akıntım oldu ara ara. Hele uyanınca ayağa kalktığım gibi. Koyduğum peçete baya ıslanıyordu. Doktora dedim su gibi akıntım oluyor. Bı şey demedi. Zaten ultrasondan da baktığında suyun iyi demişti.
Gidebiliyorsan git tabi doktora bı ultrasonda baksın. Hem rahatlarsın kötü bı şey yoksa