mucizebebek03 Niloya02 14 ten sonra giderseniz 3 lü test yaparlar büyük ihtimal size çünkü ikili 14 ten önce yapılıyor
Elfelf475 Niloya02 ben yaptırmadım bebekte sorun var deyip olmaya da bilirmiş net bir cevap vermeyen teste para verip hamileliğimi zehir etmek istemedim ama siz sorun varsa aldırırım diyorsanız yaptırın daha erken tarihe bulun ama 14 geç gibi
deryakadri Seferiyehatun öyle canım çevrem de çok duyduk ben bi de aşşşırı takıntılyım kafayı takarım ha doğururum ne olursa olsun ama içim içimi yer dert kederden başka bi şey değil bence o test. Teşekkür ederim Allah oğlunuzu bağışlasın güzel sağlıklı ömürler nasip etsin 🤲🏼
Seferiyehatun deryakadri amin canım Allah razı olsun. Sende sağlıklı sıhhatli kucağına al insaAllsh 🌷
giznum Niloya02 o haftalarda ikili tarama testi var canım …detaylı ultrasyon 20-22 haftalar olması gerekiyor