İkili test bildiğim kadarı ile 14w kadar yapılıyor bende 13. Haftamda yaptırdım ama yaptırmayan çok arkadaşim vardı , yani Allah korusn herhangibi bi sorun çıkarsa bebeği aldırmak istersen yaptır ama ne olursa olsun aldırmam dersen yaptırma. Sadece renkli ultrason yani herşeyini gören ultrasonu yaptırırsın.