vuslat90 Tugce11 Allah sonucunda güzellikler vermiş size bi mucize dünyaya getirmişsiniz eminin zordur umarım en kısa sürede anlatırsınız 😇 memnun kaldınız mı ebeler den doğum ve sancı anında,doğum sonrası ilgiden! Süleyman bey doğuma girdi değil mi?
Tugce11 vuslat90 evet çok şükür sonu güzeldi kızımı kucağıma aldım zaten tüm acıları unutturan o :) evet Süleyman bey giriyor doğuma ebelerim çok iyiydi çok ilgililerdi sürekli benimle konuştular rahatlattılar stresimi aldılar sonrasında da çok yardımcı oldular allah onlardan bin kere razı olsun
Tugce11 vuslat90 6 cm den sonra ebe doktoru aradı geldi sonra ilerledi açılmam ıkınırken çok yoruldum başı görünüyordu ama ilerlemiyodu bi türlü çatım dar olduğu için kesi atıldı Süleyman bey zaten çok pozitif bi insan sağolsun hiç üzülmeme moralimi bozmama izin vermedi
Buseninannesi_21 HavvaMerve Palmiyeye Emine Çelik’e gidiyorum çok candan birisi arkadaş gibi sohbet eder. 🌸
Mervecan1-1 Tugce11 merhaba bende palmiye hastanesinde Ertan beye gidiyorum epidural doğum istiyorum epiduralde hiç acı hissediyor musunuz nasıl bir süreç oluyor
Tugce11 vuslat90 35 te girmeye başladım nstye her hafta gittim iki haftada bir ultrasona baktı her haftada nst ye girdim
vuslat90 Tugce11 aminn insallah 😍 2 hafta sıklıkla kontrole gittiğinizde ücret ödüyormuydunuz? Nst ücreti de veriyormuydunuz
Tugce11 vuslat90 2 haftada bir ödedik ücret. Randevudan sonra ilk on gün içinde gidersen kontrol oluyor ücret ödenmiyor. Nst ücretsiz
Tugce11 Mervecan1-1 hayır hiç acı olmuyor. Belden aşağısı uyuşuyor. Doğumdan bi kaç saat sonra uyuşukluk geçiyor ağrı kesici yapmaya başlıyorlar sonra.