HavvaMerve MERHABA İYİ AKŞAMLAR DİLERİM 😇 İYİKİ O DOKTORA GİTMİŞİM DEDİGİNİZ DOKTOR ÖNERİLERİNİZ VAR MI ACABA…? KAÇ HAFTALIKSINIZ NE ZAMANDIR GİDİYORSUNUZ BİRDE..?
ebrussvncc HavvaMerve Gelişim Hastanesi’nde Sinan bey var 8.haftamdan beri kendisine gidiyorum şu an 35. haftamdayım. Bir sorun yok gönül rahatlığıyla önerebilirim 😇
Tugce11 HavvaMerve palmiye de süleyman beye gidiyordum 13 gün önce doğum yaptım çok iyiydi çok ilgili tavsiye ederim
HavvaMerve Tugce11 Öneriniz için ben teşekkür ederim palmiye de akın beye gidiyorum ondan Süleyman beye geçmek biraz tuhaf olur galiba 🤦🏻♀️
Tugce11 vuslat90 teşekkür ederim normal yaptım. Diğer iskenderun postundan hatırlıyorum sizi konuşmuştuk sizin ne kadar kaldı doğuma
Sedagll Süleyman beye gidiyorum ben de :D ama ana baba günü her günü şahsen sevmesem doktoru beklemem o kadar.. neden akını begenmiyorsunuzz
Tugce11 vuslat90 sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah:) çok zorluydu hatırlamak bile istemiyorum 😬😬 40. Haftada çağırdı süleyman bey. Ne sancım vardı ne açıklık ne de suyum. Sabah 8 de gittik suni verdiler 3-4 gibi suyumu patlattılar saat 6 olmuştu açıklığım anca 4 cm ye ulaştı sonra doğumhaneye alındım epidural oldum akşam 8 di doğurdum 😂 çok kötüydü ya kaç gün atlatamadım
Tugce11 HavvaMerve akın beyden çok memnun gidenler aslında. İstemiyorsanız değiştirin kim ne dicek ki size niye süleymana ya da başkasına gittin deme hakkı yokki
vuslat90 Tugce11 Allah sonucunda güzellikler vermiş size bi mucize dünyaya getirmişsiniz eminin zordur umarım en kısa sürede anlatırsınız 😇 memnun kaldınız mı ebeler den doğum ve sancı anında,doğum sonrası ilgiden! Süleyman bey doğuma girdi değil mi?