Asilinannesi1 Minnosunannesiii valla uzanma istersen 😂 şimdi pazartesi doğumu başlatsak mı onu düşünüyorum 😂
150_gelartik hirahamza65 gaz sancısı gibi bir şey oluyor arada ama düzenli bir şey yok ben de çatı muayenesi olmadım henüz belki de hiç yapmayacak doktor bilmiyorum