hirahamza65 Kızlar 39+3 oldum ve hiç bir belirti yok sadece vajinada baskı ve biraz Ağrı var sizler ne durumdasınız
MucizeAnnesii hirahamza65 ay ben 35 e gireceğim ben de doğurmak istiyorum gayrı ödemden bıktım nefes alamamak felan 😭
kavunicibalik hirahamza65 39+4 üm. En azından sizde vajinada baskı ağrı falan varmış. Bizde o da yok. Ya yukarı çıkıyor ya da makatta baskı oluyor. Yolu bulamadı daha 😂
Minnosunannesiii hirahamza65 cnaım hafif sancı filan olmuyor mu kasıklarım da filan ben 36. Haftadayım ve sancım var
Minnosunannesiii hirahamza65 alla allaa benim hafif sancı var nst de sancı çıkıyordu çok hafif alttan muayene ettiler çatı muayenesi doktor bebek baya yerleşmiş yumuşama var ama açılma yok dedi
Asilinannesi1 Minnosunannesiii bana da 35. Haftada aynısı söyledi korktum hatta ya erken gelirse 37den diye. Hatta benim 1.cm açılmam da vardı. 39+4 deym şimdi de doğuraym diye uğrasıyorum😂🤷♀️
150_gelartik hirahamza65 ah ah gece 12 de ben de 39+0 oluyorum ama öyle belirgin bir durum yok hareketleri baya baya azaldı bebeğin
150_gelartik hirahamza65 gaz sancısı gibi bir şey oluyor arada ama düzenli bir şey yok ben de çatı muayenesi olmadım henüz belki de hiç yapmayacak doktor bilmiyorum
mayamca Bir ebeden çörek otu yağının suni sancı etkisi verdiğini duymuştum. Karna sürüp saat yönünde sivazlamak gerekiyor.
Asilinannesi1 Minnosunannesiii adet sancısı gibi sancılarım vardı hafif hafif. Nst de sancım en fazla 30 gördüm ozamanlarda da. Ama yumuşama ve açılma vardı. Hatta doktorum 35. Haftamda ayaklarını kaldırarak uzan cok kalkma 37yi görelim demişti. Cok uzandım galiba🤦♀️😂
Asilinannesi1 Minnosunannesiii valla uzanma istersen 😂 şimdi pazartesi doğumu başlatsak mı onu düşünüyorum 😂