sevdegnky insallah😁 ben biraz kiloluyum. Yani hamile kaldığımda da öyle 55 60 fln değildim 😊 kendi yüküm vardı, çocuk da ekledi bi 15. Doktora sordum bu kasık ağrısı normal mi diye. Yükün fazla normal dedi, misal göbeğim de sağlam büyüdü 🤦♀️ belim, sırtım zorlanıyor artık. 34 e kadar falan bende hep ayakta bisiler yapıyordum, durmazdım hic eşim kızardı, otur bi dinlen diye. Ama şimdi ciddi fark var, yapamıyorum. Cocuk da 3.5 kg neredeyse.. o da maşallah yani yiyici 😊 zayıf hamileler daha rahat geçiriyordur eminim benden 👍 kuzenim ufak tefek 45 kg hamile kaldı 65 de doğurdu. 40. Hafta hala kek, börek yapıp misafir ağırlıyordu kiz😄 bünye meselesi yani.. Ben boylu ve yapılıyim son ay zor geçeceğini öngörmüştük. Neyse bebek sorunsuz, sağlıkla doğsun da gerisi cidden umurumda değil, her zorluk geçiyor tek dert kilo olsun🙏 millet neler yaşıyor🤦♀️ şu forumda bile okuyunca tansiyonum düşüyor benim, yaşamak bir yana..