sabiha91 seninle ayniyiz.38+4 um bende.ptesi kontrole gittim taha beye suyumun az oldugunu soyledi her 3 gunde bir kontrole cagiriyor bakalim heran dogum olabilir.bugun fiyat blgisi aldim bende.2 bin normale 2750 sezeryana 300 tl de ozel oda fiyati dediler.covid icerisindeymis.daha detayli blgiyi taha verecek dedi.ama orada daha once arkadasim dogum yapti ekstra ucreti sadece farkli bir tahlil isterse aliyorlarmis.yani kafalarina gore sormadamda birsey yapmıyorlar.
Mesela verdikleri fiyat icinde kuvoz cocugun ilk muaynesi isitme testi annenin konaklamasi vs icerisinde.o dedikleri tahlillerde sorun oldugunda yapılabiliyormus ki bence ciddi birsey olmasa doktor tahlil istemez.bu konuda doktorlara güveniyorum.
Ben suan farkli bir ozele felan gitseydim kesin ameliyata alinmistim.doktor bugun oyle bir incelediki suyu az ama 3 gun sonra tekrar bakalim dedi ve bu 1 haftada 2. Gidisim yani bos yere insani korkutmuyorlar.bu durumda bile ssvd yi deneyecegiz de dediler.tabi sagligimiz once gelir ama baska yer olsa acimaz alirdi.kisacasi hayirli dogumlarimiz olsun.habersiz birakmayalim birbirimizi