hiraselesra Sinemis35 https://resimyukle.link/i/hHtsh anliyo musunuz kizlar doktor tahminde bulundu 12 haftalik iken
Mel-in7dain hiraselesra ben anlamıyorum ama haftaniza göre doktorun bilmesi lazım aslında. Ya da erkekse çabuk belli oluyor ama kız ise biraz geç söyleyebiliyor doktorlar.
nilarya hiraselesra banada 12 de erkek dedı doktorum ,bugün 16+2 de kızım olacağını öğrendim ben hep kız hıssedıyordum öyle de oldu çok şükür