Roses Benim yarın kontrolüm var 39 ×4 haftaligiz ne sancı ne açılma hiç bir şey yok banada yarın kontrol edelim yoksa suni sancı denicek yoksa sezaryen olcakmsm
minimik 2melek Roses hep aynı durumdayız demekki kızlar ne kadar nazlı çıktı bu bebişlet yahu en azından tek benim doktorum değil bütün doktorlar aynı onu görmüş oldum içim rahatladı
minimik 2melek yok mide bulantısı sadece mideme dokunan birşey olduğu zaman oluyor ama her yediğimde olmuyor mide bulantısı ve ishalede doğum belirtisi diyorlar
Kuzusunannesi minimik bana diyorlar senin daha doğumun olmaz bende diyorum neden ki doktor bi haftaya olur dedi diyorum hayır karnın daha inmemiş doktor nerden bilecek baksana yukarıda daha bebek diyorlar 😂😂😂 gelde delirme
minimik Kuzusunannesi aynen aynen karnım çok yukarda benimde her gören yok yok daha çook var senin doğunuma temmuzu kesin görürsün sen diyorlar herkes doktor herkes çok bilgili 😂
Efe39 40+3 ssvd adayıyım hala bekliyoruz ama etraf ve aile çenesinden bıkkınlık geldi 😞😞 git aldır demelerinden
minimik Efe39 Allah yardımcımız olsun inşallah gerçekten çevre baskısı çok etkili son 10 günü zehir ediyolar inşallah bir an önce sancılarımız gelir benim ilk gebeliğimde siz sezeryan olmuşsunuz birinciyi zormu iyileşme süreci
Efe39 minimik Amin Allah cümlemize yardım etsin inşallah, evet zor geçti benim, herkeste farklı oluyor. Zaten çok zor atlattığım için şimdi normal olsun diye dua ediyorum 🙏🏼