Homozigotmutant bi de çocuk söz konusu olunca herkesin bir fikri var oplan çocuğu gününü doldururmuş diyor birisi diğeri hiçte bile benim oğullarım 38 de doğmuştu hay Yarabbim napıyım yani bizimkilerede Rabbim bir doğum zamanı yazdı ve onu bekliyoruz sağsalim doğsun da yavrularımız