Cemrenuraydin size yazdıktan sonra bikaç videoya baktım. Ben de bu aksam konuyla ilgili post açmıştım. Her video farklı sey diyor. Biri karın solunumu yap derken biri göğüs solunumu yap diyor. Biri ıkınırken nefes verme alma diyor, diğeri ıkınırken nefes al bebek sıkıntıya girer diyor 🤷♀️