Ben de karnımın altında agrı hissediyorum ama sancı bu mu bilmiyorum. Belim her zaman agrıdıgı için belle ilgili bişey diyemiyorum. Adet oldugumda bacaklarım cok agrır, aynen oyle agrım oluyor. Ve gittikçe heyecan korku birbirine karısıyor 🙈 nefes ve ıkınma ile ilgili bişeyler anlattı mı doktorlarınız, ya da siz izlediniz mi napcaksınız