Minik_kalplim_ Oykum_06 sade krem şantili bol meyveli 😂 normalde de severdim zaten ama şerbetli tatlı yemezdim ama hamile oldum olalı tatlı aşerdim hep kızım oluyor🌸
Oykum_06 Minik_kalplim_ yaa maşallah 😍😍 benimde kızım oluyor. İlk gebeliğim heyecanlıyım canım ne çekerse yiyorum ama fazlasına kaçmamaya çalışıyorum.
Birtanemm Minik_kalplim_ 🙈🙈bende halka tatlısına aşeriyorum hep hiç şerbetli tatlıyla aramda yoktu ama okadar canım çekiyorki 5 tane yiyorum yiyince bir rahatlama geliyorki sorma 🤣🤣oğlumda hep ekşiye aşeriyordum kızımmı olcak acaba 🙈
Donebaris Oykum_06 bende 1 kilo yedim bebek nasil karnkmda tekmeledi😄😄8 aydir bu ani bekledim 😄😄☺🙆♀️🙆♀️