Destinaa Merhaba arkadaşlar gerçekten merak ettiğim bir konu Doğumdan sonra eve geldiğinizde kaç kg gitti bir de Doğum şeklinizi de yazar mısınız
Sulbiye Destinaa seseryan oldum 17 gün bu gün 75 ile doğuma girdim ertesi günü 7 kg gitmişti bir hafta sonrada 4 eski kiloma 3 kaldı 😊gidiyor kg bende çok düşünüyordum nasıl olur diye gidiyor cnm
yasemin333 Destinaa 8 gün önce sezaryen doğum yaptım göbeğim kalmadı inceldim resmen ben de şaşırdım çok su içiyorum çok terliyorum ondan çabuk gitti sanırım.
Reyhanselim 52 ile hamile kaldım 72 ile doğuma girdim doğumdan çıktığımda 68 dim ama 40 günlükken 58 olmuştum hemen gitmesede çok kısa zamanda gidiyo 2-3 ay sonra eski kiloma dönmüştüm
yasemin333 idiloska iki gündür takmaya başladım günde 3-4 saat.Mutlaka takmanızı öneririm göbeği toparlıyor duruşu düzeltiyor