Merhabalar dün gece gittim Dr. Karın ve bel ağrım çoğaldı kendi doktorum yoktu bu arada Pendik medipole gidiyorum nine Füsun die bir dr.vardı nöbetçi muayene etti bebek dönmüş dedi sancın var dedi acil sezeryana alıcaz seni dedi eğer kabul etmiyorsa imzanı at git dedi çok sert bir Dr. İdi kabul etmedim die ters davrandı şikayet edicem çok sert davrandığı için geçen berat geçti eve geldim karın ağrım geçti sadece bel ağrım var bugün Dr. İle iletişime geçicem gereken ne varsa o yapsın die