Sema166 yok canım eşim Büyükşehir de çalışıyo belediyeyle anlaşması varmış . Bende forum da okumuştum haziran ve sonrası zamlanacak diye hastanenin yatış taburcu bölümüyle görüştüm evet doğrudur ama ön ödemeyle ödemeyi sabitleyebilitsiniz dedi. Biz başladığımızda normal fiyatlar 1800 dü ama anlaşmadan dolayı 1530 ödedik..Şimdi Doğum zamlanmış o yüzden anlaşmada olsa 2200 den %15 düşerler bizim öyleydi Yani .. Oda 1800 falan tekamül ediyo